Veřejná zakázka: Starobrněnská 7 - rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 2163
Systémové číslo: P24V00000042
Evidenční číslo zadavatele: 033/2024
Datum zahájení: 22.02.2024
Nabídku podat do: 08.04.2024 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Starobrněnská 7 - rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě Starobrněnská 7, Brno.

Pro zadání této veřejné zakázky je použita metoda Design & Build tzn., že vybraný zhotovitel nejprve zpracuje veškerou projektovou dokumentaci a následně poskytne stavební práce, dodávky a služby za účelem rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě Starobrněnská 7, Brno.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
22.02.2024 14:25 výzva Eva Jachymiáková Výzva k podání cenové nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 22.02.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 08.03.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 15.03.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 22.03.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 26.03.2024 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.brno-stred.cz/vz00002163

Seznam účastníků

Seznam účastníků


Žádný účastník není přiřazen.