Vážení uchazeči,
v rámci veřejné zakázky s názvem: "Zajištění nepřetržité havarijní služby v domech pro MČ Brno-střed" jsme obdrželi následující dotaz:
"Žádáme Vás tímto o zvážení možnosti úpravy zadávací dokumentace následovně:
1) Čl. IV odst. 1 písm. b) a c) smlouvy: Navrhujeme upravit tak, aby hodinové zúčtovací sazby zohledňovaly počet zúčastněných osob, když bude stanovena částka v Kč bez DPH/osoba/hod.
2) Čl. IV odst. 1 písm. b) a c) smlouvy: Navrhujeme stanovit zvláštní ceny za jednotlivé typy zásahů při haváriích. Vzhledem k různorodosti požadovaných činností nelze tyto činnosti ocenit jednotnou univerzální hodinovou sazbou. Dle stávající smlouvy s MČ Brno-střed je navíc značná část výjezdů k ucpané kanalizaci mimo pracovní dobu, kterou společnost zajišťuje prostřednictvím poddodavatelů.
Naše společnost zajištuje havarijní službu dle ceníků, které tvoří přílohu této žádosti.
3) Čl. I odst. 1 smlouvy: Navrhujeme odstranit provádění následných oprav z předmětu plnění. Následné opravy z povahy věci zahrnují i stavební práce a vzhledem ke stavu některých budov ve správě MČ Brno-střed nelze tyto služby ocenit univerzální hodinovou sazbou. Rozsah následných oprav nelze odhadnout a naše společnost tak nemůže garantovat zajištění těchto činností za podmínek obsažených v návrhu smlouvy."
Odpověď:
1) Došlo k úpravě hodinové zúčtovací sazby za provádění oprav dle čl. II odst. 9. Nově bude účtována sazba ve výši 500 Kč bez DPH/hod/osobu. Protože nelze stanovit přesný rozsah prací, byla zvolena paušální cena dle cen obvyklých.
Hodinová zúčtovací sazba za provádění zásahů při haváriích zůstává beze změny, tedy bez ohledu na počet zasahujících osob.
2) Po zvážení návrhu bude stávající způsob ocenění havarijních zásahů formou jednotné hodinové sazby beze změny. Tento model považujeme za administrativně efektivní a umožňující rovné podmínky pro všechny uchazeče.
Obchodní podmínky tedy zůstávají v tomto ohledu nezměněny.
3) provádění následných oprav je variantní možností a to dle čl. II, odst. 9 obchodních podmínek: Pokud po odstranění havarijního stavu vznikne potřeba další opravy s havárií související, Poskytovatel takovou opravu buď sám zajistí, nebo bezodkladně (nejpozději do 24 hodin) zaeviduje požadavek na opravu v elektronickém systému Objednatele.
S pozdravem
Iveta Němcová
|