Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Webový portál ÚMČ Brno-střed
Odesílatel Arnošt Kolbábek
Organizace odesílatele Statutární město Brno, městská část Brno-střed [IČO: 44992785]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 14.07.2020 12:13:57
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

1.Předpokládáme, že dodavatel si bude z webu stahovat dokumenty a umisťovat je na nový server.Co nepůjde takto "přenést", tak databáze uživatelů a tu předáme podle požadavků dodavatele.
2. Výběrové řízení jsem prodloužili do 23.7.2020 do 13.00

Původní zpráva

Datum 13.07.2020 09:29:01
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

V návaznosti na vypsané výběrové řízení na "Webový portál ÚMČ Brno-střed" pokládáme v tuto chvíli tyto dva dotazy/žádost o vysvětlení dokumentace:
1. dodavatel má zajistit kompletní převod dat ze současného webu ÚMČ Brno-střed na nové webové řešení - jakým způsobem bude tento obsah předán (datové formáty, dokumentace apod.)?
2. výběrové řízení bylo vypsáno v pátek 10.7.2020 s termínem podání nabídek v pondělí 20.7.2020, reálně je tak na přípravu nabídky, včetně požadované grafické idey, 5 pracovních dní - bylo by možné termín pro podání nabídek prodloužit, a to i s ohledem na dobu dovolených, např. do 27.7.2020?