Veřejná zakázka: Starobrněnská 7 - rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 2163
Systémové číslo: P24V00000042
Evidenční číslo zadavatele: 033/2024
Datum zahájení: 22.02.2024
Nabídku podat do: 08.04.2024 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Starobrněnská 7 - rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě Starobrněnská 7, Brno.

Pro zadání této veřejné zakázky je použita metoda Design & Build tzn., že vybraný zhotovitel nejprve zpracuje veškerou projektovou dokumentaci a následně poskytne stavební práce, dodávky a služby za účelem rekonstrukce elektroinstalací v bytovém domě Starobrněnská 7, Brno.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 22.02.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 08.03.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 15.03.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 22.03.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 26.03.2024 ---

URL odkazy

Seznam účastníků