Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
Výzva č. 18/2025 - Oprava bytů - Tučkova 38, byt č. 17, Úvoz 118, byt č. 3, Úvoz 59, byt č. 2, Veveří 4, byt č. 1 a Botanická 66, byt č. 12
DBID: 2402
Systémové číslo: P25V00000072 Evidenční číslo zadavatele: DB18/2025 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na opravy bytů
Datum zahájení:
17.06.2025
Nabídku podat do:
09.07.2025 09:00
Datum zrušení: 15.07.2025
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Výzva č. 18/2025 - Oprava bytů - Tučkova 38, byt č. 17, Úvoz 118, byt č. 3, Úvoz 59, byt č. 2, Veveří 4, byt č. 1 a Botanická 66, byt č. 12
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je oprava bytu č. 17 na Tučkové 38, bytu č. 3 na Úvoze 118, bytu č. 1 na Veveří 4, bytu č. 12 na Botanické 66 a bytu č. 2 na Úvoze 59 to vše v Brně.
Byty budou opravovány postupně dle termínů, které jsou uvedeny v obchodních podmínkách. Pro zadání této veřejné zakázky je použita metoda Design & Build tzn., že vybraný zhotovitel poskytne stavební práce, dodávky a služby za účelem opravy.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 590 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.