Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
Zajištění technického dozoru stavebníka na opravu bytů na adrese Tučkova 38, byt č. 17, Úvoz 118, byt č. 3, Úvoz 59, byt č. 2, Veveří 4, byt č. 1 a Botanická 66, byt č. 12
DBID: 2410
Systémové číslo: P25V00000080 Evidenční číslo zadavatele: DB18/2025
Datum zahájení:
17.06.2025
Nabídku podat do:
01.07.2025 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Zajištění technického dozoru stavebníka na opravu bytů na adrese Tučkova 38, byt č. 17, Úvoz 118, byt č. 3, Úvoz 59, byt č. 2, Veveří 4, byt č. 1 a Botanická 66, byt č. 12
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Jedná se o zajištění technického dozoru stavebníka (TDS) u veřejné zakázky, jejímž předmětem jsou stavební práce: „Oprava bytů - Tučkova 38, byt č. 17, Úvoz 118, byt č. 3, Úvoz 59, byt č. 2, Veveří 4, byt č. 1 a Botanická 66, byt č. 12“. Všechny byty budou opravovány metodou Design & Build.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.