Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Oprava objektu Nádražní 4, Brno
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Cílem zadávacího řízení je výběr dodavatele, se kterým bude uzavřena smlouva o dílo, jejímž předmětem je poskytnutí stavebních prací a souvisejících dodávek a služeb podle požadavků zadavatele, jejichž předmětem je oprava objektu Nádražní 4, Brno.
Předmětem veřejné zakázky je oprava objektu na ulici Nádražní 595/4, Brno. Projekt řeší opravu fasád objektu, střechy objektu, páteřních rozvodů objektu a opravu společných prostor objektu. V rámci oprav proběhne úprava dispozic na podlažích 2.PP – 2.NP.
Projekt oprav se týká objektu na ulici Nádražní 4, Brno, který je veden jako nemovitá kulturní památka a nachází se v Městské památkové rezervaci.
Opravy se týkají i výměny páteřních rozvodů objektu (ZTI, VZT, EL, SLP, UT, MaR atd.). V rámci výměny páteřních rozvodů dojde k vybourání stávajících koupelen a toalet v bytech. Projektová dokumentace řeší rekonstrukci těchto koupelen a WC následně, po montáži páteřních rozvodů.
V rámci rekonstrukce dojde i k výměně stávající skladby střechy, která je svým technickým stavem nevyhovující.
V rámci rekonstrukce dojde i ke kompletní rekonstrukci výtahů. Výtahy budou pro veřejnost sloužit pouze v rozmezí 1.PP – 3.NP. Ostatní podlaží budou výtahem přístupné pouze na základě čipu.
Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že oprava objektu bude probíhat za provozu objektu a obydlení objektu nájemníky, přičemž tyto skutečnosti bude nutné zohlednit jak v harmonogramu prací (stavební práce a související dodávky a služby, zejména v obydlených částech objektu, nebude možné provádět v nevhodných obdobích roku, zejména v období vánočních a novoročních svátků, tj. v době od cca poloviny prosince do začátku ledna), tak i následně při samotném poskytování stavebních prací a souvisejících dodávek a služeb.
Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že oprava objektu bude probíhat za provozu objektu a obydlení objektu nájemníky, přičemž tyto skutečnosti bude nutné zohlednit jak v harmonogramu prací (stavební práce a související dodávky a služby, zejména v obydlených částech objektu, nebude možné provádět v nevhodných obdobích roku, zejména v období vánočních a novoročních svátků, tj. v době od cca poloviny prosince do začátku ledna), tak i následně při samotném poskytování stavebních prací a souvisejících dodávek a služeb.
Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že v zadávacích podmínkách veřejné zakázky požaduje specifický materiál pro obklad uliční fasády s omezenou místní a časovou dostupností.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je zpracování dokumentace skutečného provedení stavby dokončeného díla podle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů.
Předmět veřejné zakázky je blíže specifikován touto zadávací dokumentací, zejména projektovou dokumentací s názvem „OPRAVA OBJEKTU NÁDRAŽNÍ 4“, kterou zpracoval Ing. arch. Michal Kristen, IČO: 60364998, se sídlem: Mášova 723/5, 602 00, Brno-Veveří (příloha č. 1 zadávací dokumentace), a soupisem stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (příloha č. 2a zadávací dokumentace).
Předmět veřejné zakázky bude plněn na základě uzavřené smlouvy o dílo (příloha č. 3a zadávací dokumentace), přičemž dílem se rozumí stavební i technologická část stavby provedená podle projektové dokumentace – úplné a bezvadné provedení všech stavebních a montážních prací včetně dodávek potřebných materiálů, strojů a zařízení nezbytných pro řádné dokončení díla, dále provedení všech činností souvisejících s dodávkou stavebních a montážních prací, jejichž provedení je pro řádné dokončení díla nezbytné (např. zařízení staveniště, bezpečnostní opatření apod.), a to v celém rozsahu zadání, který je vymezen projektovou dokumentací, určenými standardy a obecně technickými požadavky na výstavbu.
Předmětem plnění veřejné zakázky je dále servis výtahů po dobu záruky. Předmět veřejné zakázky bude plněn na základě uzavřené servisní smlouvy (příloha č. 3b zadávací dokumentace).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Kontakt: PMA tender s.r.o.
Mgr. Lukáš Pruška
tel.: + 420 778 598 698
e-mail: l.pruska@pmadvisory.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 24.09.2020 10:00
Datum zahájení: 20.08.2020 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: