DBID: 1670
Systémové číslo: P21V00000075 Evidenční číslo zadavatele: 61/2021
Datum zahájení:
25.05.2021
Nabídku podat do:
09.06.2021 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Kobližná 8 - zpracování projektové dokumentace na opravu domu
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zhotovení jednotlivých stupňů projektové dokumentace a to zhotovení dokumentace přikládané k žádosti o stavební povolení (DSP), zhotovení dokumentace pro provádění stavby (DPS) vč. zajištění vyjádření dotčených orgánů a ostatních subjektů (DOSS), dále pak obstarání vydání stavebního povolení (SP) a výkon autorského dozoru při následné realizaci stavby (AD).
Projektová dokumentace bude zpracována včetně výkazu výměr a soupisu prací, služeb a dodávek v rozsahu stanoveném vyhláška č. 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb a vyhláškou č. 169/2016 Sb. o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.