Veřejná zakázka: Prováděcí PD na opravu bytů – Masarykova 3, byt č. 13, Masarykova 6, byt č. 4, Orlí 6, byt č. 4, Orlí 22 byt č. 7a, Úvoz 118, byt č. 21, Lidická 49 byt č. 13, Kounicova 9, byt č. 3, Kounicova 1, byt č. 1, Smetanova 30, byt č. 2, Bayerova 5, byt č. 11

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1758
Systémové číslo: P21V00000161
Evidenční číslo zadavatele: 112/2021
Datum zahájení: 02.12.2021
Nabídku podat do: 16.12.2021 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Prováděcí PD na opravu bytů – Masarykova 3, byt č. 13, Masarykova 6, byt č. 4, Orlí 6, byt č. 4, Orlí 22 byt č. 7a, Úvoz 118, byt č. 21, Lidická 49 byt č. 13, Kounicova 9, byt č. 3, Kounicova 1, byt č. 1, Smetanova 30, byt č. 2, Bayerova 5, byt č. 11
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Vypracování prováděcí projektové dokumentace na opravu bytů – Masarykova 3, byt č. 13, Masarykova 6, byt č. 4, Orlí 6, byt č. 4, Orlí 22 byt č. 7a, Úvoz 118, byt č. 21, Lidická 49 byt č. 13, Kounicova 9, byt č. 3, Kounicova 1, byt č. 1, Smetanova 30, byt č. 2, Bayerova 5, byt č. 11

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. cena vč. DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky