Veřejná zakázka: Vypracování prováděcí projektové dokumentace na opravu bytu č. 1, 2, 3, 4, 5 a 10 a ZTI v domě Úvoz 16, Brno

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1971
Systémové číslo: P23V00000022
Evidenční číslo zadavatele: 99/2023
Datum zahájení: 09.11.2023
Nabídku podat do: 22.11.2023 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Vypracování prováděcí projektové dokumentace na opravu bytu č. 1, 2, 3, 4, 5 a 10 a ZTI v domě Úvoz 16, Brno
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení jednostupňové dokumentaci v rozsahu dokumentace pro provádění stavby dle vyhlášky 499/2006 Sb. v pozdějším znění. Jednostupňová dokumentace bude sloužit pro výběr zhotovitele a realizaci stavby: „Oprava bytu č. 1, 2, 3, 4, 5 a 10 a ZTI v domě Úvoz 16, Brno“. Rozsah plánovaných oprav je dále popsán v samostatné příloze výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky