DBID: 1991
Systémové číslo: P23V00000042 Evidenční číslo zadavatele: 038/2022
Datum zahájení:
09.05.2023
Nabídku podat do:
23.05.2023 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Bayerova 7 - projektová dokumentace k realizaci výtahu
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: V souladu se záměrem zadavatele na vybudování výtahu v objektu
Bayerova 7, Brno, je vypsána veřejná zakázka na zpracování projektové dokumentace (včetně zajištění následného autorského dozoru stavby) ve stupních pro územní řízení (DUR), stavební povolení (DSP) a následné provedení stavy (DPS) včetně zpracování výkazu výměr a kontrolního rozpočtu stavby včetně zajištění potřebných vyjádření DOSS a povolení nutných pro provedení díla a jeho uvedení do provozu.
Zpracování projektové dokumentace bude předcházet zpracování studie proveditelnosti včetně stavebně technického průzkumu.
Jedná se o stavební část projektu, technologie se neprojektuje, výtahová šachta musí být univerzální pro více dodavatelů výtahu.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.