DBID: 2089
Systémové číslo: P23V00000140 Evidenční číslo zadavatele: 105/2022
Datum zahájení:
20.10.2023
Nabídku podat do:
06.11.2023 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Opletalova 4 - vypracování PD na opravu dvorní fasády, oken, bytu, dvora a nebytových prostor
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace na opravu dvorní fasády, oken, bytu, dvora a nebytových prostor objektu Opletalova 4, Brno.
V souladu se záměrem zadavatele, který chce opravit objekt Opletalova 4, Brno, je vypsána veřejná zakázka na zpracování projektové dokumentace v následujících stupních: stavební povolení (DSP) a následné provedení stavy (DPS) a zpracování výkazu výměr a kontrolního rozpočtu stavby včetně zajištění potřebných vyjádření (DOSS) a povolení nutných pro provedení díla a jeho uvedení do provozu. Dále bude zajištěn následný autorský dozor stavby (AD).
Objekt Opletalova 4, Brno, se nachází na území Městské památkové rezervace Brno.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.