DBID: 2438
Systémové číslo: P25V00000108 Evidenční číslo zadavatele: 2025/001/RD21
Datum zahájení:
11.09.2025
Nabídku podat do:
29.09.2025 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda - služby zámečníka
Druh veřejné zakázky: Služby
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou poskytované služby zámečníka v objektech ve správě Zadavatele nacházejících se na území městské části Brno-střed vyhlašovaných na základě rámcové dohody („Rámcová dohoda“).
Služby zámečníka:
a) Výměna zámkové vložky
b) Vylomení zámkové vložky
c) Přeskládání zámkové vložky
d) Seřízení dveřního kování
e) Výměna dveřního kování
f) Seřízení dveřních zavíračů
g) Výměna dveřních zavíračů
h) Úprava otvorů pro kování (výměna standardního kování za panikové s vyšší bezpečnostní třídou)
i) Oprava zámkové vložky při poškození zámkové vložky (zalomení klíče, vsunutí zápalky apod.)
j) Seřízení pantů u dřevěných, plastových, kovových a hliníkových dveří
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.