Veřejná zakázka: Oprava bytů – Kamenná 27 byt č. 4, Rybářská 9 byt č. 10 a 13

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1747
Systémové číslo: P21V00000152
Evidenční číslo zadavatele: 017/2022
Datum zahájení: 15.02.2022
Nabídku podat do: 08.03.2022 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Oprava bytů – Kamenná 27 byt č. 4, Rybářská 9 byt č. 10 a 13
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je oprava 3 bytů (Kamenná 27 byt č. 4, Rybářská 9 byt č. 10 a 13) a to na základě zadávací dokumentace.

UPOZORNĚNÍ NA NESOULAD PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE A SOUPISU STAVEBNÍCH PRACÍ, DODÁVEK A SLUŽEB
Některé stavební práce, dodávky nebo služby, které jsou navržené v projektové dokumentaci, nejsou uvedeny v soupisu stavebních prací, dodávek a služeb a nejsou předmětem této VZ (nebudou prováděny). Tyto práce budou provedeny dodatečně vybraným nájemcem bytu.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky