DBID: 1825
Systémové číslo: P22V00000052 Evidenční číslo zadavatele: 113/2022
Datum zahájení:
12.05.2022
Nabídku podat do:
27.05.2022 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Vypracování prováděcí PD na opravu bytů – Botanická 43 byt č. 6, Cejl 28 byt č. 9, Hrnčířská 37 byt č. 6, Kobližná 15 byt č. 16, Konečného nám. 6 byt č. 3, Leitnerova 24 byt č. 10, Průchodní 1 byt č. 8, Starobrněnská 7 byt č. 18 a Václavská 20 byt č. 14
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení jednostupňové dokumentaci v rozsahu dokumentace pro provádění stavby dle vyhlášky 499/2006 Sb. v pozdějším znění. Jednostupňová dokumentace bude sloužit pro výběr zhotovitele a realizaci stavby opravy 9 bytů: Botanická 43 byt č. 6, Cejl 28 byt č. 9, Hrnčířská 37 byt č. 6, Kobližná 15 byt č. 16, Konečného nám. 6 byt č. 3, Leitnerova 24 byt č. 10, Průchodní 1 byt č. 8, Starobrněnská 7 byt č. 18 a Václavská 20 byt č. 14. Rozsah plánovaných oprav bytů je dále popsán v samostatné příloze této výzvy.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Kontakt
Ing. Iveta Němcová, Brno, tel.: 542 526 286, e-mail: iveta.nemcova@brno-stred.cz.
zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.