Veřejná zakázka: Výzva č. 19/2023, oprava bytů - Pekařská 25 - byt č. 1, Pekařská 30 - byt č. 14, Pekařská 38 - byt č. 3

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2049
Systémové číslo: P23V00000100
Evidenční číslo zadavatele: 069/2023
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro opravy bytových jednotek v městské části Brno-střed
Datum zahájení: 04.07.2023
Nabídku podat do: 26.07.2023 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výzva č. 19/2023, oprava bytů - Pekařská 25 - byt č. 1, Pekařská 30 - byt č. 14, Pekařská 38 - byt č. 3
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
celková oprava bytů: Pekařská 25 - byt č. 1, Pekařská 30 - byt č. 14, Pekařská 38 - byt č. 3 Brno, v režimu Design and Build.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva, její změny a dodatky
smlouva o dílo Dokument PDF smlouva o dilo vc. priloh.pdf 1.79 MB
Ostatní
protokol o otevírání nabídek Dokument MS Word OISBD Protokol o otevírání nabídek 2023-07-26_13-59.docx 44.48 KB

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.brno-stred.cz/vz00002049

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky