DBID: 2310
Systémové číslo: P24V00000189 Evidenční číslo zadavatele: 147/2024
Datum zahájení:
29.01.2025
Nabídku podat do:
17.02.2025 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda - výškové práce
Druh veřejné zakázky: Služby
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je průběžné poskytování výškových prací v objektech ve správě Zadavatele (blíže specifikovaných v jednotlivých objednávkách) nacházejících se na území městské části Brno-střed vyhlašovaných na základě rámcové dohody („Rámcová dohoda“), jejíž vzor tvoří přílohu č. 3 této Výzvy.
Předmětem plnění budou následující činnosti:
- mytí výškových oken a prosklení
- čištění fasád od lišejníků, řas, plísní a hub
- instalace ochranných sítí proti holubům (s obvodovým rámem z nerezového lanka)
- montáž hrotů proti holubům (hrotový systém pro oblasti s vysokým výskytem holubů)
- výškové stavební a montážní práce .
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánská 264/2
60169 Brno
Název odboru:
Odbor investiční a správy bytových domů
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)
Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.