Veřejná zakázka: Komplexní zajištění likvidace nahlášených pojistných událostí

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 2335
Systémové číslo: P25V00000004
Evidenční číslo zadavatele: 005/2025
Datum zahájení: 16.01.2025
Nabídku podat do: 27.01.2025 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Komplexní zajištění likvidace nahlášených pojistných událostí
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění likvidace nahlášených pojistných událostí a odborné poradenství. Pojistné události se budou vztahovat ke škodám, které vznikly na nemovitém majetku ve vlastnictví Zadavatele (nebo jím byly způsobeny) nebo škod na dopravních prostředcích v majetku Zadavatele (nebo škod jimi způsobených).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 600 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy